Zdielaj

Naše brušné partie sú často hlavným motivátorom a štartérom, ktorý nás nakopne smerom k cvičeniu. Začneme cvičiť, lepšie jesť, ale ako získať kocky na bruchu, ktoré nie a nie prísť?

Na vypracovanie brušných svalov nestačí robiť nekonečné počty brušákov. Rovnako ani tréning ako taký nemusí stačiť. Celé je to o niečo zložitejšie a vyžaduje si to komplexnejší prístup a aj dodržiavanie niekoľkých pravidiel. Vďaka tomu bude tréning prinášať lepšie výsledky.

Brušné svaly

V tejto oblasti nášho tela sa často ukladá nadbytočná a energia v podobe tuku. Práve to ho robí často najproblematickejšou partiou z pohľadu veľkosti a formovania. Tvorí sa tu totiž viscelárny tuk, ktorý sa usadzuje v okolí vnútorných orgánov. Ten má nepriaznivý účinok na správne fungovanie orgánov. Ak chceme schudnúť z brucha tak nás čaká niekoľko prekážok, ktoré musíme prekonať.

Prečo nemám tehličky na bruchu? Ako schudnúť z brucha

Je dôležité si uvedomiť jednu vec. „Kocky“ na bruchu, alebo aj tehličky môžu byť akokoľvek dobre vymakáne a veľké. Neuvidíte ich pokiaľ sú pokryté tukom. Preto musíme najprv schudnúť z brucha. Môžete vykonávať technicky správne cviky a komplexné tréningy, no kým sa nezbavíte tuku, tak tehličky nebudú vidieť. Práve preto je dôležité si nastaviť systém a pravidlá ako znížite množstvo tuku a schudnete z brucha a zároveň vypracujete brušné svaly.

V Kuchyni to začína a končí to cvičením

Niekoľko odporúčaní: Kuchyňa je alfa omega úspechu. Môžete cvičiť koľko chcete, ale ak to pototo v kuchyni, tak je to strata času. Nastavte si vyvážený jedálniček. Pozor nedržte hladovku, cieľom je vytvorenie systému, ktorý bude fungovať dlhodobo. Preto váš jedálniček musí obsahovať dostatok živín, minerálov a vitamínov. Je dobré ubrať sacharidy, nezdravé tuky a pridať viac bielkovín a zeleniny. Nemá zmysel na mesiach schudnúť z brucha ak o mesiac naberiete prebytočné kalórie.

Počas cvičenia myslite na to, že vaše brušné svaly potrebujú aj prestávku. To znamená, že doprajte im medzi sériami aspoň minútu odpočinku. Kardio tréning, či cvičenie ostatných partií vám pomôže schudnúť z brucha viac, než si myslíte. Pri chudnutí je totiž dôležité vydať viac kalórií, ako ich prijmete. Ak si vybudujete aj ostatné svaly, tak zvýšiťe pasívny kalorický výdaj. Rovnako je dôležité aby ste zapojili viacero cvikov z rôznych uhlov. Dobrý spôsob na zvýšenie efektivity je aj pridanie závažia. Sval si zvykne na monotónne cvičenie s rovnakou váhou. Preto ho treba niekedy šokovať, a pridať záťaž. Preto ak zvládate stále viac brušákov, tak skúste si položiť 5kg závažie na hrudník a cvičiť s závažím. Spálite viacej tuku a spevníte si brucho.

Správna životospráva a pravidelné cvičenie vám pomôže získať vysnívane kocky na bruchu, dôležitá je však pravidelnosť, pevná vôľa a disciplína.

 

 

Zdielaj