Zdielaj

Takto o týždeň budú Vianoce. Čas pokoja a radosti v kruhu blízkych. Ale aj čas koláčov a iných sladkostí. Ako sa teda neprejesť a zbytočne nepribrať? Pohľad na niektoré zákusky je očarujúci a ich chuť pohlcujúca. No vo väčšine prípadov sú aj ohromne kalorické.

Niektorí z nás si vytrénovali vôľu a keď si povedia, že dám si jeden koláčik tak to ostane pri jednom koláčiku. Tento bod je našim kameňom úrazu. Koláče sú sladké a majú výraznú chuť. Najväčšie nebezpečenstvo nám hrozí, ak sme hladní, pretože zjedením niekoľkých dobrôt zo stola sa na chvíľu zasýtime a nemusíme nič zhorievať, či variť.

Práve preto sa snažme nemať koláče na stoloch. Vytiahnime ich až ak príde návšteva. Ak ich nebudeme mať na očiach, tak ich menej zjeme. Lebo ráno keď vstanem si vezmem jeden, keď idem okolo stola, tak si vezmem ďalší a takto to skončí pri 10 koláčoch.

Snažme sa koláče kombinovať s potravou bohatou na vlákninu. Skvelá je zelenina. Tá nás zasýti a zníži glykemický index sladkostí. Ak už sa neovládnete a vrhnete sa na nejakú tu misu od babky, tak by nebolo odveci si dať aspoň hodinku dve kardia.

Dobrý spôsob Ako si dať niečo sladké a nepribrať, je skúsiť nejaké zaujímavé fitness koláčiky, alebo cereálne sušienky.

Zdielaj