Zdielaj

Chceš zhodiť pár kíl, alebo trochu vyformovať postavu? Základ je sa vyhýbať rýchlym cukrom a smažákom. Súčasne treba myslieť na to, aby ste prijali menej kalórií, ako spotrebujete. No okrem toho tu je niekoľko rád, ktoré vám to celé uľahčia.

S jedením sa neponáhľaj!

Tvoj žalúdok môže byť už plný, no mozog to zistí až o 10-20 minút. Preto sa snaž jesť pomalšie a prežúvaj. Okrem iného vďaka pomalšiemu jedeniu a lepšiemu prežúvaniu pomôžeš aj tráveniu. Ak si jedol pomalšie a stále by si si chcel dať niečo pod zub, tak siahni radšej po zelenine, alebo si spraví strúhanú mrkvu s strúhaným jabĺčkom.

Snaž sa nebyť hladný

Chceš schudnúť a nemáš byť pri tom hladný/á? Správne. Ak chceš aby sa telo nebránilo uvoľňovaniu tukových zásob, nesmie mať pocit, že ho čaká obdobie haldu. Preto sa snaž si sem tam dať nejaký šalát (bez dresingov), alebo iný kúsok zeleniny. Zásobíš si telo vitamínmi, minerálmi atď. Príprava aspoň menších jedál ti zaberie 15-20 minút.

Neruinuj svoje úsilie v kuchyni a v bare!

Bol si cvičiť? Cvičil si fakt poriadne? Super, tak to teraz nep*ser. Nemá význam zo seba vypustiť dušu ak si po návrate dáš snikers, alebo to večer poriadne zapiješ. Po tréningové jedlo by malo byť vyvážené a výživne. Súčasne by však nemalo byť zbytočne kalorické a sladké ak chceš schudnúť.

Voda moja každodenná!

Pi veľa vody, absolútna pravda prababičiek. Bez správneho množstva vody nemôžu naše telá pracovať. Snaž sa piť rozumné množstvo pravidelne počas celého dňa. Telo bude zdravšie a aj metabolické procesy budú pracovať výkonnejšie.

 

Zdielaj